October 1, 2010

im high and forgetful tonight



shit ape yang aku makan ni. high gila. lepas makan2 kat rumah apip, ade bday abang die tadi. 2 ayam + salad + 6 hotdog + macaroni = forgetful and high.
entah la aku mcm hyper, walaupun sorang2 pun hyper, but now dah kurang la.
but still, dengar lagu and sing along, amek gambar abang and abah dlm bilik abang tadi.
besides that, malam ni aku pelupa gila.
boleh lak lupa bawak wallet g rumah apip tadi, pastu cakap kat everyone wallet hilang cos trcicir. masing2 dah tolong tengokkan2 the whole house. last2 aku call abang aku, mintak die cari kat rumah, LAAAA dalam laci rupanya. tak berganjak pun =.=
sometimes benda yang kita biase buat la kite lupe en? biasenye aku sentiasa pegang wallet everytime step out, but not this time. sumpah lupa. then kat dalam rumah apip lak, cakap lens cover hilang! 'weh lens hilang weh nampak x memane?', 'oh kat lens rupenye, tak cabut pun'. =.=
pastu nak balik, nak call mak tapi lupa nombor, pastu tak trpikir lak nak bukak phonebook xD
puas la dok pikir, pastu call abang je ah. mintak amek. walaoweeeeeehhhhhh. forgetful gila ah. bapak apip pun cakap ape nak jadi ngan aku ni, muda2 dah pelupa hahaha.
ntah la, lately aku kurang pikir and maybe sebab tu kot. otak asyik rest je lol.
had fun at apip's, esok ada lawatan gi uniten. pameran engineering untuk budak account and lk. uuuuu cancel out esok sebab tu. meh sorry friends. lol lawatan 1st 8D



michael buble wuuu aaahh lagu ni pun buat aku high hahaha dang i just cant get enough of it, ulang part die jadi justin bieber tu. jadi gila kot. with purple sweater, the dance, style and sume tu xD

so dont go higher for desire~
dont fly higher for the fire~
put it in your head~ baby hollywood is dead you can find it in yourself~

No comments: