September 27, 2009

Saturday 26 Sept

huaaaa dah seminggu raya... wow cepatnye masa gerak...
11 days lagi pmr.. haiya baru satu subject complete... yang lain dalam progress..
well happy go lucky je la.. enjoy! :D
hahaha

okaay hari ni pergi raya rumah kawan2 budak saujana impian...
hahaha jauh gila bangi and saujana... tah camne la aku leh ade kawan kat sane.. :D
well, ade nizar.. then kenal2 with his friends dulu... then ade sorang ni ajak raya...
g je la kan... eratkan hubungan silaturrahim.. ;D
firstly, g rumah nizar pkol 12.40... then g kenduri jiran nizar...
hahaha dorang friendly... makan2 and kenal with amir acap... jiran nizar..
muke die macam afif farhan... cume pipi die flawless, dark sikit, hidung x sebesar apip... same height i think. =x

then, nizar drive kereta die and raya budak2 saujana ni... hahaha best and penat.. =x
i dont talk too much... coz tak rapat sangat ngan dorang tapi dapat get along gak la..
dorang biasa je ngan aku... and i met akmal bastamam! :D
budak sekolah rendah dulu... well die x ingat aku lagi...tapi aku ingat die..
hahaha biar lah... malas nak smangat pasal benda tu. =x

then, 6.30 balik.. haha banyak makan and minum... and aku rosakkan camera ade sorang nih... accidently... die tgh snap gambar, camera atas kereta.. aku turun dari kereta and goyang.. poop camera jatuh.. hahaha lens rosak... rase guilty gile lah... XD
walaupun die tak marah, tapi guilty gak...

then, balik,singgah rumah baru jap kat Kajang Impian... mak nak siram rumput... =.=
pastu balik.. THE END

2 comments:

White Carnation said...

siram rumput ? asal cam tak pena dgr ? erk

Alip said...

x pnah dgr ke siram rumput? =x
alaaa yg ko simbah2 air tuuu