February 12, 2010

pissed off

haih bodoh gila~~~~~~~~~~~~~ D:
kalau la saya boleh bawa motor/kenderaan sendiri,
kalau la saya ada motor/kenderaan sendiri...
bolehlah saya bergerak kemana-mana... D:
saya pernah memintak pada ibu bapa saya, saya mahukan transport sendiri supaya saya boleh pergi kemana-mana tanpa menggunakan mereka...
bapa saya benarkan saya memiliki motor, tetapi ibu saya pula tidak... D:
since then, saya slalu argue sama ibu saya...
saya selalu marah ibu saya kerana saya tidak bebas..
ever since i move to Kajang impian, im immobilised...
kawan buat event di sini, saya tak dapat datang,
kawan buat event di sana, saya tak dapat hadir,
saya mahu ke kedai untuk beli barang keperluan, tiada kenderaan...
rumah saya terlalu jauh dari kedai, dan saya hanya ada basikal...
mahu bergerak naik basikal, cuaca panas and nanti sweat... D:
saya kecewa kerana ini, tiada transport... pergerakan saya terbatas...

haih... nape la mak saya ni susah sangat...' caring' tak kena... saya sudah besar la mak! saya reti la jaga diri sendiri! bukan saya tak reti!
ape guna umur 16 tapi tak bebas? nak amek lesen motor pun tak kasi! bangang. bodoh.
pantat... saya rasa bengang kerana ini...
ibu sering kata 'ape? nak bawak motor? xleh xleh, jgn nak pandai2. kt roundabout tu bahaya slalu ade accident'
COME ON maaaa! tu orang lain, alip reti la jaga diri... alip reti la bawak elok2 and careful, lagipun alip mana bawak bahaya...

haih enough, nak tulis panjang nanti tak bes lak nak bace kan...
so done here... bengang sebab tak dapat g McD...today ade gathering pasal Maee nak g MRSM... so nak spend time same la, tapi takda transport... tadi da gaduh ngan mak da sebab pasal motor ni... haih nak kate parents ni celaka, tapi tak elok la.. carut dalam hati je la... +.+
really disappointed and pissed off... selfish parents

2 comments:

Unyyah said...

dude...
kau marah2 mak kau sendiri?
ish3..

Alip said...

hah ye +.+