September 14, 2010

rayaaaaa hoooo rayaaaa

hey there, its nice to meet u,
happy to see u doing well,
smiling in every picture,
not me, its been a hell to me =x
hey man it must be nice to be u,
tell me what its like on the other side :D
(from 'in between lights' by ryan cabrera)

so hello hye yaw waddup readers :D
selamat hari raya aidilfitri and maaf zahir batin!
ampun maaf dipinta dari hujung rambot ke hujung kaki, seluruh anggota =p
tersinggung langsung or tak langsung/sengaja or tak sengaja
perkara lama dilupakan, buka buku baru :D
ok fag im nt like this, im nt good at saying wishes.
tapi betol la, i mean it this one =x

raya oo raya~ everyone nampak happy dlm setiap gambar, cume some people je yang same mcm aku. tak enjoy sangat. haih idk la i think im too old ceee naaaah i dnt enjoy raya much this time. rasa mcm palat hahah raya taun ni mcm tak bes, tak visit banyak relatives, cousin dah tua and tak dapat get along sangat, duit raya sikit, kampung filthy. im nt saying that kampung is very horrible or anything, cume this time sume tak kena. =.=
rasa stress kot dok kampung, walaupun 4 hari je. gugur rambot dok sane, darah pun naik (test ngan alat yg measure blood pressure ari tu =x)
seriously, tak enjoy langsung raya taun ni >.>
boooooooooooosaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. jumpe cousin borak2 kejap pastu blah.
makan2 pastu ngantuk pastu tido. borak2 dengan nenek pastu tengok tv.
baring atas katil bace magazine pastu amek gambar. main laptop & internet depan tv pastu dengar mp3.
gila takde life doh kalau seumur hidup aku camtu...............................
tak banyak benda la taun ni, semangat raya dah kurang and aku mula anti kampung lol.
1st day raya org bermaaf-maafan and try to get along with each other, aku lak naik angin pastu melepas kat abah and abg aku khrkhrkhrkhr sume sbb abg aku.
tu kat pinang.
kat nogori pulak, sunyiiiii jeee. coooool je. balik nogori time raya ke-4, of course la dah takda orang en kat kampung. tu yang sunyi je, yang ade nenek and maid die je. kat nogori mood aku baik lak. rasa rindu lak ngan wan, kak nila dah nak balik indon huhu. pastu visit rumah kakak mak aku lak, situ pun senyap je. ade 3 org je..
naaaaaahhhh...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh bapak ah rasa cam ape je doh raya kali ni. bosan gila nak mati lah. tengok org lain post photos kat fb, gambar raya, dorang main mercun and amek gambar family sume tu, aku tak jeles pun. sbb smangat raya dah mcm ape +.+
bawak camera balik kg, amek gambar cousins sume tu, tapi diri sndiri takda. so yeah aku takde dalam gambar. trbaik en. well thats just me, being side character in everyone's life. sucks doh, baik aku dok rumah tido and do my things.

No comments: