September 19, 2010

unexpected deeeeyyy

aaaaaahhh what a dayyyy. im so tired tapi takleh tido lak. melayan ade sorang ni khrkhrkhr merepek, then stop, then continue, then stop. then continue balik chat. aaaaaaa
macam ape je hari ni, tak expect lak.
hari ni g beraya rumah kawan jalan 3, dayah. kat situ jumpe alep, nami, naim, amar, amnan, fana, as, chua, aaaa rmai lagi lah. mencanak nak tulis hahaha
lama tak jumpe dorang, its good that they still remember me auwwwwwww. main congkak and amek gambar banyak2, rogol amar, then the best part is i get to drive dayah's car, kancil. fuh at 1st rasa tak biasa cos gear dia tak betul. susah nak masuk.
then dah biasa, layaaaaan. jadi driver, hantar everyone ke sana sini, pihak wanita YEEEE pihak wanita, tumpang alya.dorang tak berani naik aku, anis cakap die tak sempat buat maksiat lagi, taknak mati lol sengal xD
risau tengok amar bawak, gear asek buat bunyi je macam nak rosak. dayah lak lepas clutch cepat sangat kete melompat sipi lagi nak langgar. gosh +__+
lucky tak jadi.
from dayah->anis->alep->fana(tak sempat masuk pun cos we're late)->rusydina alia's...
hahah aku tak kenal alia ni, tapi since dah stuck ngan girls tu, pegi je la. and hasif suruh aku teman. well aku kenal la alia ni, tapi kenalan je la. never talked b4. her house is nice~ aku ngan hasif sakit hati menunggu girls ni, tah ape lama sangat kat dalam. hahaha bia lah. then at 8 balik la, abg hasif hantar ah finally, segan aku dok kat rumah orang tak kenal lama2. >.>
the best part of todaaaaaaaaayyy isssssss, drive kete wtf kalau drive ngan bapak mane bebas uuuu ni layan je. mak dayah baik gila ah kasi kete senang2 kat kawan. xD
terbaik!

No comments: