November 3, 2009

Hidupku Terbalik

haih seperti tajuk diatas... bukan yang terok... not as u think. =x
well, maksud tajuk atas haaa... ialah, im a nocturnal human...
supernatural? naaah nope... there are many others out there which are same as me..
(okay english x seberapa elok... x confident which is atau which are. )

so... nocturnal... siang aku tido... malam aku kerja...
kerja? haaaa kerja aku gaming n chat dengan beberapa kawan yang masih online...
game haaaa... asal aku game tengah malam? well, game tu international... orang dari macam2 tempat negera main... dorang active je... so aku follow la dorang...
waktu siang dorang tido... ha ha... well dulu busy ngan skola, right now busy ngan game pulak... setiap hari bangun pukul 2.30 pm, lunch, and text...
hahaha camni la hidup penganggur... da takda benda nak bwat... PMR da habis kan... :)

No comments: