November 3, 2009

Tak Pergi Sekolah

'alip! da bape hari tak pergi skolah?'
'dude ko da lame en tak gi skolah'
'weh lame tak nampak ko, mane ko hilang?'
'afro rindu blablabla'

gaaaaah... takyah tanye dah.... hahaha so far eerrrm...
sejak 15 october hari tu aku tak gi skolah... tu last day aku kat sekolah...
and last day tu la paling menyakitkan hati... sakit hati la sebab aku taknak gi skolah...
sebab sakit hati? well... haa... cikgu kejam, cikgu ganas... tak kasi kluar skolah...
tak ramai datang... tak buat pape kat skolah, everyone tengah exam... nampak budak couple (well jeles la en.. dorang senang2 couple pakwe makwe dekat.. aku jauh...lain weh... =\ )

so, tak gi skolah... jarang chat sangat ngan kawan2 skolah... taktau updates...
malas nak tau pun... sebab asek busy je... aku bukannye malas layan kawan/orang...
its just, errm.. da tiba masa aku untuk enjoy myself, and with close friends...
dulu kan da enjoy ngan kawan2 sume... social blablabla hangout sume...
sometimes rase penat pulak kalau asek chat n social...

end

No comments: