April 15, 2010

hari ini begini, bagaimana esok atau lusa? wtf ftw





hari ni sumpah mengantuk gile wtf....
rasa penat gile... camnilah, umur da 16, da tua da kan... tak lame lagi nyawa cabut la tu...haih...

terbaik doh kelas 4 ino ni... bangga aku, kadang2 malu gak... walaupun budak2 kelas ni tak se-rock kelas lain, still, teruk gak hahaha
tadi time physic, cikgu praktikal ajar... buat experiment yang guna time ticker, ramp and trolley tu... cikgu tengah mengajar kat depan,
kelas membising macam kat pasar and semua orang main trolley.. tak kira budak nerd ke, nakal ke, jocks ke, semua ignore cikgu... suara cikgu langsung tak dengar... i feel sorry for her, penat2 die ngajar semua buat bodoh... pastu ade orang tu die main 'paper tape', lilit kat orang buat 'mummy'...
die buat kat semua orang, aku pun kena hahah habis messy lab physic tu...
aku dalam lab tu, ngantuk je, duduk setempat tengok orang lain.. nak tido tapi tamau miss pelajaran... ceee XD
farid tido kat blakang, nizar main lilit dengan 'paper tape', ali nyanyi sekuat hati dalam kelas bagai dunia tu milik dia...
affendi babi doh hahaha aku tengah tengok cikgu buat demo kat meja depan, dia berdiri sebelah aku, tetibe die burp kat aku... memang whathefuck la en, sendawa punya kuat and sengau, pastu aku pandang dia, dia pusing belakang pastu gelak "ehehehehe" pantat macam setan tak beradab burp kat orang =.="
i feel sorry to that practical teacher, we give her a bad impression bout our class... >.<
really really sorry... dia macam mengajar dengan underwear je... zzzz +.+

oh and sedihnya... ada orang cakap aku sombong sebab langsung tak pandang dia and tak main eye contact ngan dia... well, actually I like this girl, shes a PRS, its just im too shy to tell her.. before this selalu pandang dia.. but now langsung tak... dia cakap aku sombong and completely ignore her... tadi kat kantin dia lalu depan meja makan, pandang la dia en, nak main eye contact, we both stared each other for 1 sec, then tetiba dia alihkan pandangan dia... cara dia alihkan tu, bagai melempar jelingan nyampah padaku.. uh oh T.T
wa terasa gilaaaxxx... uhuhu wa risau wa takkan dapat die jeww... wa dapat rasa jarak antara kitew makin jauh leww hukhukhuk

2 comments:

amsyhrh said...

huyyo alip! sape bdk tuh? nk taw nk taw! hehehe

Alip said...

nak bagitau sini eh aimi? hahahah memang xkn dapat tau la =x