April 30, 2010

omg an ant in my drink!

TADI! AKU MUNTAH! air kosong... oh bangang en...

ceritanya begini. aku turun, ke dapur, untuk minum air. kat 'island' ada makanan, and ada semut kat makanan tu. aku malas kemas. amik gelas baru, isi ais and air. letak kat island jap, saje nak rest tangan. amek gelas penuh dengan air tadi, shake slowly, saje bajet minum arak, tiru style orang putih. BAJET ELEGANT. minum pun dengan macho, kepala dongak 90 degrees. time minum, usha glass jap, OMG ADE SEMUT DALAM AIR wtf terus nak stop. air yang da minum tu tetibe naik ke hidung. cepat2 letakkan glass tu kat island, pandang kiri kanan memikirkan sesuatu. last2, muntah...
ape lagi, muntah air la...

embun menurun di hidung~
sungai mencurah indah berasal dari gua ber-braces~
pelangi terbentuk pabila sunlight menyentuh butiran air di udara~
kolam terbentuk meluas di lantai~
air mata bergelinangan suffering~

ok stop. very lame. im not good at making poem. im not artistic as u think...
oryteeeeee... terbatuk2 aku lepas muntah tu... mata dah berair...
then tengok dapur tu cam messy, cepat2 aku kemas...
aku tak tahan kalau tengok benda messy ni... haih. semut semut... what a shocking @^%$R!

okay aku takda keje, takda cite... tu je la. the end. have a nice day readers :)

No comments: