May 7, 2010

aku expect hari ni calm and quiet day

TAPI TIDAK... sux maaan suxxx... macam Pavinthren cakap, 'everything sux nowadays'...
see, even brilliant student like him cant stand in our school... morons, jerks, bitch and ape lagi? macam2 manusia la sekarang nih... aku taknak cakap yang aku benci manusia +.+
dislike cukup, disgusted dengan perangai tak berfaedah dan sia2 manusia nih.

bad starting makes the whole progress upside down...
pagi tadi ade raptai kerdipan bintang. the weather was nice, bright and hot. time tunggu cikgu sebut name tu, puan syikin datang and tegur rambut aku. "oh okay cikgu, saya potong. ehh haaa yelah2 saya masukkan baju :)"... mood cikgu biase je and die tegur pun elok je... then after few moments, puan norlina lak muncul. "alif rambut kamu ni panjang! potong! sampai bila nak camni?! dari dulu lagi panjang tak potong2! !^#%!^%! *banyak la bebel*" ( korang sendiri agak la nada cikgu cakap tu camne =.=)
FUCK datang2 buat bising kacau havoc blablabla seriously spoil my mood... know what i 'repay' her? i look her in the eyes ;]
lol stare lame2 dengan die, mata lawan mata, then sape tah panggil aku. aku berpaling... damn it bodoh ah norlina. die lepaskan sakit period die kat orang +.+
die dah tau aku kene tegur ngan syikin, i know she was there and dengar yg syikin tegur aku. tapi die lagi nak marah. bajet penegasan ar =.=
CUKUP LA SEKALI tegur,aku paham, takyah ulang, be polite and nice WILL YA OLD WOMAN?, cikgu saje nak burukkan and die dah humiliate aku. die dah takda keje, saje point out flaw supaya die leh marah orang and tunjuk yang die ade guna kat cikgu2 lain.
darn u. taknak respect lagi dah die. i see her as a damn rat shit. ure in my list now.

then time rehat, puan siti fatimah tegur sebab rambut panjang and baju keluar.
OKAY. cikgu ni biase je sebab die marah tak serious and joke. so aku tak rasa offended or anything <3
one thing i want to say here, kalau nak tegur, just tegur, theres no need to harsh and be aggressive. unless orang tu respond dengan kasar. right?

then time agama, bedol and apip duk dengan aku. aku kat tengah2. haih sumpah aaa takleh belajar. TAK TAHAN AR TAK TAHAN. apip banyak bunyi and aku takleh concentrate ape yang cikgu ngajar kat depan. die asek berborak, cakap benda yang takde kene ngena and saje buang masa cikgu. die lengah2 kan cikgu. pastu gelak2 la. die nak entertain alia and ktorang, tapi tak kene la. waktu blaja, blaja la. takyah buat keje lain. DONT TALK. be quiet. u sit at my place so please behave. aku tak suka berborak time belajar. lain la kalau benda yang berkaitan. rasa nak sound kot, tapi tak sampai hati. aku slalu tak sampai hati. kalau boleh nak marah semua kesalahan yg die buat, tapi sebab pikirkan consequences tu. nvm la +.+
apip dah jadi gila sejak break. haih. sebab die banyak bising and tempat kitorang je berbunyi dan memeriahkan kelas, we tio scold aaaa...

damn it world damn it. thought today's going to be perfect and flawless. kenalan tak habis2 menyusahkan

No comments: