March 31, 2010

*untitled post*

hari ni... seperti hari lain.... such a normal day... nothing special to me...
bila la benda lain dari yang lain akan terjadi... at least spice up my life... =x
i feel so normal and its been a long long ago, i feel great and enjoy much in my life...
im not saying that my life's boring... no... veery no...
i laugh so hard at school, i had fun with my friends, at home i please myself with internet stuffs and chatting online with friends from other schools. outside, i feel good...
i can say, my mood is always green like how i maintain my Sim's mood in Sims game XD
but, its just that i feel those arent special and fun enough to me...
semua tu biasa je...everyday's the same, benda sama je...
im 16 and getting mature...
wusssh i miss my childhood era.... from 8 years old to 13 years old... time tu memang syok habis la...
masuk 14, mula bangang sikit, rosak sebab kemaruk cinta... cinta tak matang...
kalau dibandingkan, 1st love ngan 2nd love, memang beza gila and malu kalau kawan bahan... =.=
tak sangka boleh jadi sebodoh camtu time 1st love tu hahaha macam takda harga diri... its like u give youself 100% to that girl... wtf right? hahaha

anyway, my life is getting dull and i need something to 'spice up' my life...
uhhhh tak sabar nak jadi 18... i wish i could fast forward this life...
ada kereta, bebas, boleh lepas movie 18sg/18sx, tunjuk IC kalau orang doubt aku ni18 and malukan dia, tinggalkan sekolah and lupekan subject2 yang menyusahkan otak n tak penting tu... :@)
hahaha harap semua tu menjadi la.. aaaaaaminnn~

No comments: