March 12, 2010

orang kalah camni la

kalau dah kalah, and theres nothing left to say, last2 die masukkan name Allah....
'alip, kau jangan riak, Allah boleh tarik balik ****/****/**** blablabla' camtu lah...

hey whats up with people nowadays huh? masalah...
at 1st they pick a fight, then fight fight fight, when they lose, they use such things to demotivate the winner...
dont they have any other ways except using Allah's name?
im not trying to say that Allah takda kuasa... Allah memang besar dan Dia boleh buat anything that He wanted to do... 'kun fa ya kun' jadi maka jadilah! dari surah Yasin...

such a loser.... next time dont pick a fight with me cos I have better words than u...

look at my facebook page, ade this guy ni suke sangat cari pasal...
always cakap aku pendek pendek... well memang aku tak kisah la orang cakap aku camtu...
sebab pendek bukan 'kayu ukur' untuk berjaya dalam hidup...
tapi memang aku kisah la kan kalau die asek ulang2 and trying to humiliate me in front of my friends and public =.=
kalau nak lawan pendek dengan aku, memang aku menang la en, aku memang pendek...
boleh kata aku top 10 shortest guy in form 4 right now... but who cares?
aku ada ramai kawan, ramai close friends antara batches form 2,3,5...
orang tak tengok pendek... orang tengok pandai and akhlak...
kalau perangai macam setan, forever takkan ade orang nak kawan dengan kau...
geng2 kau je la yang kau ade... but not everyone. u cant get along with everyone with such attitude. many dislike you... suke cari pasal, annoying... haih
kalau diri tak pandai, dah besar nanti tak berjaya la... forever loser/failure...

this guy said I dont know much about outside world and im not exposed to it...
u dont know me, ask my friends, i know pretty much...and ape reason kau tetibe cakap dunia luar? kau nak cakap ko ade benda yang ko berjaya kat dunia luar? kalau ye, ape benda?
main game? menang main game? hah memang geek la kau ni... ko leh kaya ke dengan main game? leh dipandang tinggi and dapat 'noble' ke kalau main game?

dengar sini Haziq Ismail... u used to be my close friends... standard 6 hangout slalu... tapi masuk skola menengah, geng ngan budak2 bodoh ni, perangai pun cam bodoh en...
kau cakap la aku pendek ke ape, aku tak kisah... but not in public...
kau nak aku malukan kau? aku ade banyak benda untuk malukan kau..
pmr haziq bape A? exam usually dapat bape A? do u excell in study? excell in cocuriculum?
what do u expert at? skills/talent ape kau ade?
kalau stakat main game and buang mase dengan benda tak berfaedah, memang kau excell la en... kau nak dapat satu A dalam exam biase pun dah susah gile en...
bodoh tak bodoh... memang berbaloi aku pandang rendah kat hang...
hidup kau takkan berjaya...kau takda skills takda bakat kau tak pandai anything in academic kau takda benda untuk parents ko banggakan...
tengok cermin dulu kalau nak cari pasal...
sorry Haziq, prangai sial kau memang buat aku pandang rendah gile babeng kat kau...

and lastly, to everyone.... jangan gune name Allah untuk menang kalau dah kalah...
dah kalah tu, memang kalah la... lain la kalau ade reasons... tapi macam haziq ni, memang kalah la, bodoh habis la...
KALAU TAK PANDAI, PLEASE BE HUMBLE AND BE NICE WITH EVERYONE... jangan buat sial... tapi kalau dah pandai tapi tak humble, tu boleh tahan lagi, at least u got stuffs to fight for and defend yourself...
sorry, am really2 pissed off right now since I feel humiliated, walaupun kat internet je...

3 comments:

Unyyah said...

WOHOO!
GO ALIP GO!
eh aku pendek gak hahahahaha.
haziq ismail sape do?
aku x kenal

Athifah Ain said...

alaa. ignore je alip. who cares what others say. they're just saying badthings bout u cz they know they cant be like you and their jealous. been through it earlier this year. memang sakit hati at first, but then you thnk about it, you'll feel sorry for him cz he's just so lame and pathetic. trust me.:DD

Alip said...

jyeaaaaah so true thifah! :D