March 31, 2010

when it comes to my stuffs........pfft really pissed off i must spill this.

aku marah betul la orang gune harta benda/hartanah aku and then rosakkan... macam palat...
sure korang marah kan kalau orang rosakkan property kita?
siiii pengguna/peminjam, tak reti jaga barang ke? tak sedar ke barang tu dipinjamkan? its your responsibility to take care of em since its not yours... unless it's yours =.='
aku lagi naik angin kalau orang tu guna without permission....
im kind off sensitive when people use my stuffs... bukan kedekut... tapi nak jaga...
please dont get it wrong... +.+
memang betul kan? pinjam barang orang, so use it carefully and not to damage it...

okay lemme tell you something...

1st, abang aku, tau je la si jerk tu kan... dia selalu guna barang aku without permission, sometimes dia guna sampai habis, such as shampoo and soap aku... damn those stuffs arent cheap and then senang2 dia guna sampai habis? wtf man...
next, dia amik school socks aku, 3 pairs, bawak pegi U dia... =.=
dah la 3 pairs tu je yang bes, comfort and still new... i bought each of em rm10 and tak sampai seminggu dia dah rembat bawak U, bila balik sini, dia cakap socks tu basuh kat U...
sebab dia, aku terpaksa guna socks dia yg panjang londeh bodoh tu...bukannya nak mintak maaf, such a selfish brother, jerk lagi... aku taktau la camne dia dah kawin nanti, dengan perangai selfish tu, jangan harap aku nak tolong dia kalau dia ade financial problem or anything else...
banyak lagi la dia guna barang aku without permission... >.>

recently, today, during PL class, aku budak LK so aku pegi class 4 kar and account students go to my class, 4 Ino... Rahmat, u know, that big fat douche-BAG tu... he sits at my place... ko duduk sit aku tu, jaga la barang aku bodoh... dah la conteng meja kira2 benda bodoh account ko tu...and then doodle macam2 la... ko ingat aku tak jaga ke meja2 aku? those two sits tu aku punya.. of course aku jaga, maintain em clean...kau senang2 buat kotor... dah la duduk atas bag aku...
bontot besar sangat gemok babi sampai penuh satu kerusi tu... habis bag aku penyek, sume buku aku rosak dah... SEMUA...penyek, ade kedut sume tu... pegi kuruskan badan la weh! guna property aku, pastu rosakkan... go sit somewhere else after this... >.>

haihs pissed off pissed off... really pissed off... alia zahira pun cakap 'sian alip sume jadi kat kau'
i dont need her sympathy, your sympathy, just wanna let you, world, know please take care of others' property since u just borrow them... its not yours anyway... aku bukan cam lelaki lain, jenis yang tak amik kisah benda remeh... those type of guys usually regret bile benda tu dah rosak... but me, dari awal lagi dah marah since menyusahkan diri aku sendiri, hanya sebab orang lain yang buat...

No comments: