March 4, 2010

mimpi bodoh aku pasal Nizar

alright Nizar... lu famous bangat sampai masok blog wa...
wa terang2 tulis name lu ha... lu pun tak kisah kan...
wa tulis lu baik2 je... =x

alright.... last night i dreamt about this weird idk just weird...
3 March 2010, 2am... baru nak tido... ambil air wuduk 1st, then terjun katil...
time tido, okay mimpi baik je...

mula2 camni, aku hangout dengan Nizar kat apartment... idk apartment sape tah...
aku tengok tv sambil baring kat sofa die... sofa die L-shape yang rendah, warne putih, ermmm comfy~ :D
then die jalan ke arah aku, bawak makanan... idk, potato chips kot...
then die g kat belakang sofa tu, tibe2 kepala die muncul depan aku...
then die sedut aku... idk whats happening that time, but cam WTF tibe2 je Nizar ni..
ape die buat, mulut die terbukak, pastu ade udara sedut dari mulut die...macam vakum...
then badan aku terketar2 cam kene electric shock( tapi tak rase la shock tu, just shaking), and aku takleh gerakkan anggota badan aku... scary gile, Nizar nampak cam malaikat maut, nak tarik nyawa aku... sekitar mata die gelap, muke kuyu je... aku start rase takot...
jengjengjeng~ lepas tu aku sedar, aku bukak mata, badan aku still ketar2 and numb... after 30sec ketar, aku tengok sekeliling, takda pape pun... that scares me...

then tidor balik... kali ni mimpi terbang lak... then suddenly benda tu happen again...
badan aku shaking and numb... then aku sedar dari mimpi terbang tu, tapi takleh bukak mata lagi, still shaking... cube punya cube, last2 dapat gak bukak mata... still shaking and numb, after few moments and attempts, berhenti shake da...

seriously cuak... bad dream... bodoh gak rase... sebab Nizar tu =.="
and everytime lepas stop shaking tu. rase cam lega dapat nafas... macam da lame tak nafas...
then aku bangun, tengok sekeliling, avoid pandang cermin... tengok jam... aaaa try tidor...

owh did i mention? aaaa....time shaking tu, badan cam terangkat, kene tarik... dada kene tarik keatas... +.+
haih, maybe ni sleeping symptom kot... memang camni.. entah la...
aku rase nak record la time aku tidor... macam paranormal activity o,0
anyone can tell me whats happening with my body?

No comments: