March 4, 2010

having financial problem

as the title said. im having financial problem.
duit yang aku target tak mencapai expectation aku dan sungguh tidak memuaskan.
aku memang enjoy kumpul duit ni... sesaje.. bukannye nak beli pape pun..
just simpan duit, suke tengok banyak2 rm50 note dalam poket $.$
ok now...hmm.. :(
duit poket january rm400...
february jadi rm350...
masok march jadi rm250 +.+
wtf... aku spend sakan sial... ikot nafsu tak sedar diri...
february banyak keluar ngan kawan kot =x
mid, pavi, garden, tempat mahal2 camtu.. +.+

aku ade prinsip akaun sendiri... duit takleh kurang dari rm300...
no matter what, kena ade gak, balance rm300...
in case of emergency or anything blablabla nak beli barang sendiri ke...
kalau penting je gune rm300 tu...
tapi right now ade rm250 je ( tak termasuk note lain, wa gune note rm50 je)

semalam and hari ni, lepak Yus makan2 lunch...
damn lepak Yus gile mahal la... kikis harta aku doh...
maggi goreng da rm4. milo air rm2( x silap aku la)
semalam bantai 2 maggi goreng, 1 milo ais, air kosong...
rm10.30... tu baru lepak yus smalam, campur rehat kat sekolah, rm2...
rm12.30 woot over budget doh... everyday dapat rm10...
hari ni lak spent rm5.80(lepak yus) + rm2 ( rehat sekolah)...
aaaa hari demi hari, kering la wa...
kalau tak lepak2 ni, rm7 save... cepat kaya +.+
aaaaaa
bulan 2~now, spent tak ikot haluan la...
hahaha

duit duit~wa kumpul duit ni supaya senang. masuk U nanti nak beli Honda Civic, tak pun City...
wa fancy sangat tengok kete tu... nampak simple and sesuai je untuk usia wa time tu... cee =x

No comments: