March 4, 2010

tangga tengah

alright... heh... tadi balik sekolah lambat... ade public speaking...
so yeah hmm 2nd section tak beberapa bagus sangat sebab takde idea and taktau nak cakap pasal ape dah...
1st section ok la... tak puas hati la sebab tak dapat habiskan...
aaa wtv tak kisah pun....

tadi on the way nak turun, dari Language Lab, gune la tangga tengah kan...
then ade pengawas sesi petang, form 1, block kitorang...
at 1st aku stop and dengar dorang bebel kat kawan aku ha...
then dorang lepaskan hahaha go girls! mel cakap ape tah aku tak dengar sangat...
pikir pasal something time tu.. +.+
then tangga tingkat 2 lak, pengawas block lagi... then mel and lala bising haha dorang lepaskan...
pengawas tu bising tak kasi kitorang lepas...blablabla...
last2 time aku lalu depan pengawas tu, aku cakap, 'hye, respect' *and senyum sikit, sikiiiiiiiiiiiiiit je* =x
then ade lagi pengawas lelaki, block... kali ni aku langgar je hahah malas layan dah...
time tu penat, so cam aaaa come on~~~~ kitorang senior, form 4, nak balik.. turun je...
tak buat pape pun, just nak balik, asal block meh...
Im sorry sebab buat sombong kat pengawas 2nd and 3rd tu... =]

aku tak paham, nape tangga tengah takleh gune untuk student?
ape reason die? kasi sikit... laluan untuk cikgu? aaa cikgu tak gune sangat laaa tangga tengah tu...
murid nak lalu je... asal tak kasi? nape? takot mencemarkan pemandangan apabila ade student turun tangga tu? tangga tu nak runtuh sampai takleh lalu?
aku tak paham la... =.=
nape tangga tengah takleh gune... padahal takde benda special pun.. simen, concrete, paint...tu je...same je cam tangga lain... kalau takleh gune tangga tu, baik tutup je... runtuhkan tangga tengah tu... ade tangga tapi takleh pakai.. hampeh...

wahai guru2 sekalian, nape murid takleh gune tangga tengah? beri sebab2 yang make sense....
tak rase cam bodoh ke? padahal tangga biase je... murid takde nak vandalism tangga tu...
as if tangga tu lagi mahal dari tangga lain, diperbuat daripada emas... =.='

and sorry chaa i called u bitch at facebook... it wasnt serious hope u dont mind... panggil ko dengan 'bitch' tanpa reason buat aku rase tak kena je... and i dont want u to dislike me or have poor impression on me =]


3 comments:

Anonymous said...

Takpeeee, aku cool je haha.

Unyyah said...

i hate public speaking......
masuk pon sbb org suruh ganti last minute...
=_=

Alip said...

yeay chaa :D

heh unyyah, takpeeee.... takyah segan silu pasal ko x perform well tadi hahaha bukannye depan orang ramai pun kan :D